Pagina ta de FB poate să servească două scopuri importante: să creze relații și să ajungă la mai mulți potențiali clienți. În acest sens, sunt multe lucruri pe care le poți face, iar în acest articol voi vorbi despre acordarea like-urilor către alte pagini, cât timp ești logat pe propria ta pagină. Vei afla câteva idei despre cum să interacționezi cu alte pagini, dar și cum să le urmărești. Metoda este ușor de folosit și aduce beneficii considerabile.

 

  1. Dă Like altor pagini pentru a-ți mări audiența!

Dând Like unei pagini de Facebook, vei primi postările acesteia în newsfeed-ul tău. Dacă postările sunt interesante, putem interacționa cu ea prin butonul Like sau lăsând comentarii și dând Share. Acțiunile acestea apar în newsfeed-urile altor persoane, inclusiv ale respectivei pagini.

Să spunem că pagina ta dă like altei pagini. De câte ori acea pagină postează ceva, respectiva postare primește vizualizări din partea celor care urmăresc pagina. Dacă ai interacționa cu una dintre postări, va apărea acest lucru în newsfeed-ul acelei pagini.

Prin urmare, dând like-uri și participând la discuțiile din secțiunile de comentarii, alți utilizatori vă vor vedea comentariile, conferindu-vă o audiență mai mare. Unii dintre ei vor intra pe pagina dumneavoastră și-i vor da, poate, like!

  1. Extinde-ți comunitatea interacționând cu alte pagini.

Dând Like altor pagini, nu vezi doar asupra cui se concentrează brand-urile sau ce postează, ci poți să și interacționezi cu ele și cu audiența lor, sub semnătura propriei tale pagini. Dar nu numai audiența paginii contează.

Odată ce ai dat Like unei pagini, poți interacționa cu ea, lăsând un mesaj sau menționând-o într-o postare, pentru a cunoaște oamenii din spatele ei. De exemplu, ai o pagină pentru o pizzerie din Iași. Urmează să dai o petrecere cu ocazia deschiderii, dar nu ești sigur că va veni prea multă lume. Poți folosi motorul de căutare pentru a găsi companii locale de organizări evenimente, le poți da Like și poți intra în legătură  oamenii care le administrează, pentru a-ți promova propria petrecere pe pagina lor.

Interacționând cu paginile altra în mod regulat, îți poți extinde comunitatea de fani, poți atrage noi oameni și poți găsi ocazii pentru colaborări de afaceri.

  1. Inspiră-te din postările altor pagini!

News Feed-ul tău este bun pentru a observa al cui marketing e eficient și al cui nu este.

Poți să răsfoiești postările paginilor pe care le urmărești. Vei afla noutăți, cercetări și imagini, dar vei vedea și care postări devin virale și care nu atrag atenția. Trebuie să înveți de la ceilalți. Ce merge bine? Ce merge mai puțin bine?  Poți afla că o companie concurentă care postează mai multe imagini o duce mai bine decât afacerea ta.