De la no-name la great name

Oamenii de la Happy Media sunt pasionați de branduri. Când vine vorba de construit branduri răsunătoare, lăsăm totul la o parte și începem cercetarea. Cine e concurența ta? Aflăm. Ce idei vrei să transmiți prin identitatea ta? Ne dăm seama, pentru că ne pricepem la citit oameni și afacerile lor. Ce fel de public ai? Nimic mai simplu. Acestea sunt, însă, doar punctele de pornire. Ca să ne dăm seama ce anume îți face publicul să zâmbească și ce-i câștigă încrederea, avem de dus o muncă foarte grea, dar și foarte plăcută. Un cuvânt și un logo. Pare puțin, dar în spatele lor se află ore lungi de muncă, de încercări, de greșeli și de revelații.

Cineva vine cu o propunere. Altcineva descoperă că în limba Bantu înseamnă ceva nu foarte drăguț. De la design, vine câte o întrebare de tipul ”ce fel de roșu te gândești să aibă logo-ul?”. Totul trebuie să se potrivească. Fiecare element trebuie să arate armonios lângă celălalt. Întregul ansamblu trebuie să te reprezinte cu adevărat.

La sfârșitul întregului proces, din mințile noastre iese identitatea afacerii tale. Numele pe care-l va purta, sperăm, zeci sau sute de ani; logo-ul cu care toată lumea va ajunge să te asocieze; culorile care vor transmite starea pe care dorești să o oferi clienților tăi; toate aceste lucruri vor fi stindardul tău, reputația care va merge înaintea ta și care va face oamenii să audă de tine și să vorbească despre tine.

Secretul unei identități solide? Happy Media!

Clientii nostri: