Dentalia

Cabinetul stomatologic Dentalia, specializat, mai ales, în tratarea afecțiunilor dentare ale copiilor, a vrut să-și creeze o imagine cât mai prietenoasă, pentru a contracara efectele reputației proaste pe care o au, de regulă, stomatologii, mai ales în rândurile celor mici. Astfel, pentru a se diferenția de concurență, Dentalia a ales să promoveze mai mult ideea de frumusețe a dinților și, implicit, a zâmbetului, evitând să vorbească despre carii și alte probleme ale căror tratamente sunt dureroase și inconfortabile pentru pacient. De aici a venit ideea numelui și sloganului: ”Dentalia – țara dinților frumoși”. Imaginea cabinetului a devenit, cu ajutorul Happy Media, o lume de basm, atractivă pentru copii, dar care să prezinte și încredere în fața părinților.

Echilibrul dintre imaginea de basm și cea profesională, de cabinet serios, l-am creat prin conținutul de pe site și prin administrarea paginii de Facebook. Am postat atât sfaturi de sănătate și descrieri ale unor proceduri medicale, cât și imagini și texte amuzante, pe gustul copiilor, despre plăcerea de a zâmbi și de a admira un zâmbet frumos. Scopul, pe care l-am și atins, de altfel, a fost de a apropia pacienții de medicul stomatolog și de a face din acesta din urmă un prieten, mai degrabă decât un personaj înspăimântător.

Anul

2015

CLIENT

Dentalia

SERVICII

Branding, Web Design, Digital Marketing, Grafica Publicitara