Evolve

O agenție imobiliară trebuie văzută ca o forță pe care clientul aflat în căutarea unui cămin trebuie să simtă că se poate baza. Activitatea de intermediar imobiliar presupune o responsabilitate enormă, astfel încât puterea și adaptabilitatea sunt trăsături ce nu trebuie să lipsească unei agenții din domeniu. Numele ”Evolve”, tradus prin ”evoluție”, desemnează procesul prin care cel mai adaptat organism supraviețuiește și se propagă. El înglobează ideile de forță, inteligență și superioritate, stâlpi de bază ai unei afaceri solide, menite să dăinuie în timp. Evoluția este forța care duce viața mai departe, care asigură conservarea și continuitatea speciilor, în biologie. În afaceri, ea asigură aceeași securitate pentru clienți.

Logo-ul reprezintă un concept grafic menit să denote seriozitate, soliditate și protecție. Litera E este concepută ca un acoperiș cu trei straturi. Simbolistica acoperișului, de protecție și adăpost, este întărită de repetarea sa de trei ori. Interesele clientului Evolve sunt protejate și bine apărate de companie. Includerea acestui simbol în inițiala denumirii transmite ideea conform căreia siguranța este bine înrădăcinată în spiritul Evolve. Ea face parte din pachetul de servicii oferit clientului. Fereastra inclusă în partea de jos a logo-ului este simbolul transparenței, cheia unei afaceri de încredere. Per ansamblu, ideea de casă este și ea transmisă de acest logo.

Conceptul, în ansamblul său, dorește să transmită valorile de bază ale unei agenții imobiliare de succes: varietatea de locuințe disponibile spre vânzare, încrederea, forța atât de necesară în orice negociere, transparența, menită să ofere clientului motiv de încredere, seriozitatea și sobrietatea, dovezi ale unei firi calculate, aplecate spre soluții.

Anul

2017 - Prezent

CLIENT

Evolve

SERVICII

Branding, Grafica Publicitara