Royal Charter

Compania specializată în închirieri auto, cu precădere microbuze și autocare de lux, a purtat, inițial, numele de ”Lux Company”. Atât noi, cât și clientul, am considerat că acest nume este ușor demodat și nepotrivit unei companii orientate spre o clientelă de lux, cu exigențe înalte. Rebdanding-ul firmei s-a axat pe nume și logo. Royal Charter are două semnificații. La nivel istoric, este denumirea unui tip de act emis de cancelariile regale; echivalentul unui hrisov. Un asemenea document avea valoare legală, fiind de neclintit și de necontestat. Astfel, sugerează încredere și stabilitate. Al doilea sens pornește de la traducerea lui ”charter” prin ”închiriere”. Această simbolistică vorbește despre luxul pe care-l oferă această companie clienților săi. Logo-ul Royal Charter a fost redesenat, urmând o linie mult mai rafinată, prin cromatică și stilul fontului ales pentru text.

Promovarea Royal Charter s-a făcut pornind de la realizarea și optimizarea site-ului, căruia i –a făcut publicitate pe Facebook și Google AdWords. Pagina de Facebook a fost populată cu postări diverse, care să prezinte site-ul, serviciile Royal Charter, dar și să instige publicul la a pleca în vacanță în condițiile cele mai bune, prin promovarea unor destinații turistice populare. Promovând anumite posturi, am crescut reach-ul paginii Royal Charter, aducând pe această cale mai mulți clienți firmei de transport.

Anul

2016 - Prezent

CLIENT

Royal Charter

WEBSITE

www.royalcharter.ro

SERVICII

Branding, Web Design, Digital Marketing