
CitiZen
Categorie: HORECA
Perioada: 2021 – 2022
Vezi Proiectul: Citizen

Naming
CitiZen
Identitate
Vizuală
Conceptul grafic al logoului completează și oferă personalitate numelui, iar alegerea unui font care denotă eleganță și exclusivism a fost una firească, bazată pe strategia de poziționare și comunicare a brandului.


Promovare
Offline
Promovarea outdoor s-a realizat prin bannere stradale, stație colantată și mijloace neconvenționale: distribuirea de mandale, mingi antistres cu mesajul „Find your zen”, decalogul unui CitiZen – „De la A la Zen”, mesaje „Inhale&Exhale” pe scările către cafenea.
Promovare
Online
Planul de promovare al brandului a conturat conceptul general, plecând de la ideea creării unei oaze verzi în mijlocul orașului, un loc care te invită la relaxare și unde îți găsești zenul. De aici și sloganul: „Find your zen”, care pune în centrul atenției publicul țintă și contribuie la întărirea numelui brandului.
Promovarea a debutat cu o campanie de teasing, prin lansarea imaginii generale și, ulterior, a unui video filmat în Grădina Botanică, al cărui scop a fost stârnirea curiozității și transmiterea aceleiași stări de spirit pozitive, relaxante și revigorante pe care clienții o vor regăsi mai târziu în cafenea. Videoul a fost promovat în Social Media și a avut peste 10.000 de vizualizări.
