
Homico
Brandul Homico își propune să-și lase amprenta în inimile iubitorilor de cafea, aducând pe piață diverse sortimente de cafea, potrivite în diverse momente ale zilei. Efortul creativ a fost concentrat asupra creării unei imagini puternice care să asigure o bună poziționare pe piață.
Categorie: HORECA
Perioada: 2021 – 2022
Vezi Proiectul:

Naming
Homico
Brandul Homico ne-a provocat să găsim cele mai potrivite nume pentru cele trei sortimente de cafea pe care urmau să le lanseze pe piață.
Analizând competiția și universul aromat al cafelei, am decis să concentrăm procesul de naming pe plăcerea unei cești de cafea în diferite momente ale zilei.
Restart with
Homico
Începi dimineața cu gustul intens al cafelei pentru că ai nevoie de un Restart, îți menții buna dispoziție pe tot parcursul zilei și reușești să rezolvi task-uri dificile pentru că ești Active și pe după-amiază te bucuri de un espresso aromat, în căminul tău Cozy.


Design
Ambalaje
Fiecare sortiment de cafea a fost pus în evidență nu numai prin nume, ci și printr-o culoare specifică.
Cele trei culori au devenit ilustrative pentru brand și au fost folosite în designul ambalajelor pentru capsulele de cafea, bomboane, pliculețe de zahăr, dar și pentru paharele de cafea.