Restaurantul Trattoria by MRS Residence a fost deschis din dorința de a îmbina pasiunea pentru bucătărie și savoarea culinară într-o locație unică, cu un design deosebit, unde clienții pot evada din cotidian. Atmosfera relaxantă, preparatele delicioase și prezentarea spectaculoasă sunt ingredientele care se regăsesc în acest restaurant.
Categorie: HORECA
Perioada:
Vezi Proiectul
Trattoria by MRS Residence este cel mai nou restaurant italian din Ploiești. O locație selectă, cu preparate fine dining și cu un decor aparte care inspiră ideea de comunitate. Trattoria by MRS Residence găzduiește evenimente private și cele de tip corporate.
Echipa Happy Media a stabilit obiective clare, precum reach, engagement și traffic, iar în funcție de acestea am optimizat audiența pentru a crește relevanța reclamelor.
Numele „Gustă și călătorește în Italia” descrie tema campaniei, în care iubitorii de mâncare cu specific italienesc călătoresc printre aromele autentice ale Italiei. Aceleși specific, însă gusturi diferite, fiecare weekend fiind atribuit unei regiuni culinare din Italia.
Gândită strategic, aceasta a oferit diversitate meniului și a stârnit curiozitatea clienților de a afla „ce e nou weekend-ul acesta la Trattoria?”
Ulterior, la fiecare comandă plasată, aceștia primeau câte un sticker, indiferent de valoarea produselor, iar odată colectate erau răsplătiți cu premii în funcție de numărul lor: la 3 stickere – un desert la alegere GRATUIT, la 6 stickere – o sticlă de vin, la 9 stickere – 10% reducere la prima comandă, iar premiul cel mare: 10 stickere – cină pentru două persoane în valoare de 150 lei.
Timp de 3 luni, campania a derulat pe Facebook, Instagram, Google și Youtube.
Campania a început cu o audiență vastă, din raza orașului Ploiești, având ca obiectiv familiarizarea acestora cu mecanismul campaniei.
Ulterior au fost concepute: